Як подати скаргу або звернення

Підприємство із 100% іноземним капіталом «Аргус» забезпечує відкритий і безпечний механізм подання скарг та звернень для своїх клієнтів, партнерів і співробітників.

Ми гарантуємо конфіденційність, право на анонімність та захист від будь-яких форм переслідування.

Усі звернення розглядаються неупереджено, у встановлені строки, відповідно до нашої Процедури подання та розгляду скарг і звернень (Complaints and Grievance Procedure).

Illustration
Як подати скаргу або звернення - Argus

Подати скаргу онлайн

Ви можете подати скаргу чи звернення за допомогою онлайн-форми нижче.

Звернення може бути анонімним. Ми гарантуємо повну конфіденційність і захист заявників.

complaints@argus.ua
Перейти до форми

Подати скаргу поштою

Якщо ви бажаєте подати звернення у письмовій формі, надішліть лист за адресою:

Підприємство із 100% іноземним капіталом «Аргус»
01001, м. Київ, вул. Софіївська, 25, прим. 2
(із позначкою «Скарга / Complaints»)

Телефонна лінія для скарг

У разі термінових чи чутливих питань ви можете звернутися за телефоном:

Години роботи: 09:00 - 18:00 (робочі дні)
У позаробочий час можливість залишити голосове повідомлення або SMS

Онлайн-форма подання скарги

Choose file

Хочу залишитись анонімним

Thank you!

We will contact you shortly

Can't send form.

Please try again later.